Opgelost door Grohe: Slechte Grohe care , slechte klantgerichtheid.

sad Opgelost
J.S.A Borremans

In november bij Grohe een storing gemeld over mijn Grohe Sensia Arena douche toilet , onder garantie. Tot op heden half december wordt er niet op gereageerd, alleen een mailtje dat het moet worden gekalibreerd. Ook na kalibratie geen succes. Dit heb ik ook aangegeven. Grohe reageert niet. herhaaldelijk ,ook via dealer enz verzoek om reparatie of vervanging. geen reactie. Ik heb nog garantie, maar wellicht wacht men tot garantie voorbij is? Tot op dit moment ,bijna een maand, werkt mijn douchetoilet NIET. En Covid-19 is geen excuus. Foto's zijn al naar Grohe care. Zo ook factuur en garantiebewijs

Snel verhelpen, snel komen. Onder garantie. Eventueel nieuw bovendeel meenemen.

Grohe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J.S.A Borremans
    Er wordt een dezer dagen actie ondernomen. In januari 2021!!!! weet ik meer.

J.S.A Borremans
Er werd een vervangend onderdeel opgestuurd, helaas was deze stuk en onbruikbaar. Consument moest deze zelf vervangen, anders wachten tot na de feestdagen. Dus al probleem onder garantie sinds november en nu wachten tot januari 2021! Er werd GEEN vervangend onderdeel opgestuurd. Ik maar wachten ondanks belofte dat onderdeel op 28 december kon worden verwacht. Geen track and trace. Vandaag 5 januari is er een monteur gekomen en heeft alles opgelost onder garantie. Het heeft al met al bijna meer dan 2 maanden geduurd. Maar het is opgelost. Ik denk dat klachtenkompas daar zeker een aandeel in heeft gehad.

Ook een klacht indienen over Grohe?