Klacht Grohe: Toilet spoelt heel slecht weg.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 334057
Gebruiker
Stoutjesdijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben sinds 2 weken een nieuw toilet geïnstalleerd, in dit geval een complete Grohe Solide.
Wat blijkt nu, er blijven nogal veel resten zitten aan en in de pot nadat wij een grote boodschap hebben gedaan.
Volgens ons is de schuine kant niet schuin genoeg, of er zit te weinig glazuur aan de pot aan de binnenkant.
Hopelijk kunt u hier iets mee, want wij vinden dit niet fijn, en het is ook niet higienisch.

De oplossing

Hier notie van nemen, en komen tot een higienische oplossing.
Hiervoor hadden we een toilet waarin dit niet voorkwam, maar nu moet je steeds goed opletten, na de grote boodschap, dat er geen resten in het zicht achterblijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grohe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Stoutjesdijk
    Datum
    Beetje vreemd dat ik nu moet gaan reageren, terwijl de klacht bij mij vandaan komt.
    Ik had zeker verwacht dat er iemand contact met mij op gaat nemen van Grohe, of iemand van jullie.
    Bij deze verwacht ik dan ook op korte termijn, dat er met mij gecommuniceerd gaat worden om deze klacht tot ieders tevredenheid op te gaan lossen.
  2. Auteur
    Stoutjesdijk
    Datum
    30 november hier al op gereageerd, is het de bedoeling dat ik dit moet blijven doen??

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stoutjesdijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
We moesten de afstellingen nakijken en/of afstellen om een betere spoeling te creëren. Dit hebben we gedaan, maar dit heeft niets geholpen. Wij zijn dus nog steeds in overleg met de firma voor een goeie oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Grohe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen