Klacht Grohe: Toilet spoelt heel slecht weg.

sad Niet opgelost
Stoutjesdijk

Wij hebben sinds 2 weken een nieuw toilet geïnstalleerd, in dit geval een complete Grohe Solide.
Wat blijkt nu, er blijven nogal veel resten zitten aan en in de pot nadat wij een grote boodschap hebben gedaan.
Volgens ons is de schuine kant niet schuin genoeg, of er zit te weinig glazuur aan de pot aan de binnenkant.
Hopelijk kunt u hier iets mee, want wij vinden dit niet fijn, en het is ook niet higienisch.

Hier notie van nemen, en komen tot een higienische oplossing.
Hiervoor hadden we een toilet waarin dit niet voorkwam, maar nu moet je steeds goed opletten, na de grote boodschap, dat er geen resten in het zicht achterblijven.

Grohe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Stoutjesdijk
    Beetje vreemd dat ik nu moet gaan reageren, terwijl de klacht bij mij vandaan komt.
    Ik had zeker verwacht dat er iemand contact met mij op gaat nemen van Grohe, of iemand van jullie.
    Bij deze verwacht ik dan ook op korte termijn, dat er met mij gecommuniceerd gaat worden om deze klacht tot ieders tevredenheid op te gaan lossen.
    Stoutjesdijk
    30 november hier al op gereageerd, is het de bedoeling dat ik dit moet blijven doen??

Stoutjesdijk
We moesten de afstellingen nakijken en/of afstellen om een betere spoeling te creëren. Dit hebben we gedaan, maar dit heeft niets geholpen. Wij zijn dus nog steeds in overleg met de firma voor een goeie oplossing.

Ook een klacht indienen over Grohe?