Klacht Grohe: waardeloos 2 defecte badmengkranen

T. van Bussel

In het kort zal ik hier omschrijven wat er sinds 2014 gebeurd is.
Installatie bedrijf tijssen uit Liessel heeft een badkraan geleverd de grohe 1000
waar vanaf het begin problemen mee waren meerdere malen heeft grohe een bedrijf gestuurd om het probleem op te lossen toen leek het probleem opgelost maar toen begon het weer opnieuw.
Toen heeft Tijssen installatiebedrijf een nieuwe kraan geleverd een grohe 800 een goedkopere badmengkraan als de eerste en deze kraan is ook niet goed dicht te zetten maar dat schijnt zo te horen deze kraan is geplaatst in september van 2018 maar ik kreeg geen bewijs of rekening noch van grohe of het installatiebedrijf.
In januari begonnen de problemen opnieuw het installatiebedrijf heeft grohe aangestuurd en pas in april kwam grohe althans een bedrijf dat de de keramische unit verving na lange tijd vele malen bellen zouden ze een nieuwe kraan leveren .
Toen ik laatste keer belde kreeg ik wel een meldingsnummer van de firma Grohe
dat is 441819 maar ze waren mijn klacht kwijt werd er gezegd.
Ook willen ze niet mailen met mij

Ik wil dat er nu wel iets gebeurt want ik heb het gevoel dat ze niet willen dat mijn probleem opgelost wordt!!
En ik wil een nieuwe kraan en wel een die ook dichtgezet kan worden

T. van Bussel
    Klacht verlengen en zo spoedig mogelijk contact zo niet dan volgen jurdische stappen
    T. van Bussel
    klacht verlengen er moet nu wel wat gebeuren geen reactie van grohe
    klacht verlengen
    klacht verlengen en oplossen
    verlengen
    Grohe
    Beste T. van Bussel,

Bedankt voor uw bericht. We zien dat u rechtstreeks met ons contact heeft gehad en dat de melding afgelopen donderdag in behandeling is genomen.

GROHE Nederland

T. van Bussel
Er is een keer gebeld omdat ik de installateur verantwoordelijk heb gesteld voor deze wanprestatie grohe doet nog steeds niets en hebben op mijn klacht in het kompas niet gereageerd . Dus koop geen grohe produkten want er wordt geen garantie gegeven. bovendien zouden ze me terugbellen maar er gebeurt niets. De klacht is gemeld in radar tv programma. maar ik geef niet op en ga door tot alles in elkaar zakt.

Ook een klacht indienen over Grohe?