Opgelost door Grohe: Zeer slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110173
Gebruiker
Hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Grohe levert geen los rubberen ringetje van€0,10 voor een douche van€ 250,-

Meerdere mails aan Grohe Nederland heeft niet tot een oplossing geleid.

De oplossing

Ik ben graag bereid de kosten van het ringetje te vergoeden

2 reacties

  1. Auteur
    Grohe
    Datum
    Geachte heer van Holten,28 apr jl mochten wij een mail ontvangen met daarbij een foto van uw Sinfonia hoofddouche (artnr: 28956000). Wij hebben het antwoord gegeven dat het gewenste onderdeel niet los leverbaar is. Tevens hebben wij u dit telefonisch toegelicht. In dit geval kunnen wij u hier niet verder van dienst mee zijn. Met vriendelijke groet,Grohe Nederland bv
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Door het niet kunnen leveren van een onderdeel van een kostbare douche is Grohe voor mij verworden tot een B-merk en zal dan ook iedereen afraden een product van dit bedrijf aan te schaffen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grohe?