Klacht Grootwinkelen.com: Door kleine lettertjes onderaan de website: Bij bestelling, ongewild aan een abonnement vastzitten

Klachtnummer
# 351124
Gebruiker
damian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30-1-19 was ik op zoek naar een neustrimmer.

Ik had dus gegoogeld en ik daar kwam grootwinkelen uit als het goedkoopst.

Ik kwam meteen uit bij de neustrimmer en dus meteen in de winkelwagen en betaald.

Op 6-2-19 werd echter nog een bedrag van €49,- van mijn van mijn creditcard afgehaald.

Ik dacht dat mijn creditcard gehackt was.

Ik heb natuurlijk meteen aan grootwinkelen gemeld, dat er onterecht €49,-

van mij creditcard af was gehaald.

Of ze het terug willen storten.

Tot mijn verbazing zeiden ze dat ik akkoord was aan een abonnement,(die €49,- per maand kost), daarna kon je pas producten bij hun kopen....

Na nader onderzoek op hun website, stond dat helemaal onderaan, in hele kleine lettertjes, op hun home pagina.

Ik was daar niet eens opgeweest, omdat ik rechtstreeks werd doorgelinkt naar de neustrimmer.

Ik VOEL ME ECHT OPGELICHT.

Na veel heisa hebben ze de abonnement op kunnen zeggen, maar zit ik thuis met een HELE DURE neusstrimmer.



Mvrg.

De oplossing

Duidelijk aangeven dat je aan een abonnement vastzit met GROTE letters bovenaan de homepagina.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Grootwinkelen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grootwinkelen.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen