Klacht Groupactie.nl: Croupactie reageert niet goed op mijn klacht.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 319086
Gebruiker
Famke11
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 juli een MPM 3 in 1 luxe aircooler bij Croupactie .nl besteld.
Deze kwam ongeveer een week later binnen en leek in eerder instantie een heel goed apparaat.
Maar opeens startte hij na 2 weken opeens niet meer op de ventilator ging niet meer aan de gang, ik heb hierover op 31 juli een klacht naar croupactie gestuurd en daarna ook nog enkele keren maar die zeggen dat ze nog steeds op een antwoord van de leverancier wachten.
op mijn vraag of ik daar het telefoon nummer van mocht hebben antwoorden ze dat ze dat niet mochten geven.
weet iemand wat ik hier aan kan doen want ik word nu echt moedeloos van het wachten.

De oplossing

graag mijn geld terug of een andere aircooler

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Famke11
Datum
Uiteindelijke oplossing We hebben de aircooler terug mogen sturen en ze zouden ons aankoopbedrag en verzendkosten terug storten. Heb hem op 24 augustus terug gestuurd maar heb ik nog steeds geen bedrag ontvangen. Na 2 mailtjes vertelde ze gisteren dat ze bezig waren met het bedrag over te maken. Dus duurt toch weer erg lang voordat het echt opgelost is. Groeten Phela de Bont
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad