Opgelost door GroupDeal.nl: besteld bij Groupdeal, niets ontvangen!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26382
Gebruiker
Wik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had iets besteld bij Groupdeal en ik heb het niet ontvangen!
Ik kreeg keurig een mail van Groupdeal dat het pakketje verstuurd zou zijn.

Echter ik heb niets ontvangen.

Na het sturen van een mail aan Groupdeal, kreeg ik een track en trace nummer van SELEKTVRACHT.
Dat gecontroleerd en wat bleek, het pakketje zou zijn afgeleverd op 2 mei. ?
Op die dag was er iemand thuis maar er is niemand aan de deur geweest.
Ook niet bij de buren.

Dat gemeld bij SELEKTVRACHT en ik kreeg antwoord dat alleen de verzendende partij dat kan uitzoeken.
Dus ik weer mail naar Groupdeal en en ik kreeg mail terug dat de verzendende partij Qualitee / 12Deliver is, en dat ik daar dan maar contact mee moest opnemen.
(beetje raar want de verkoper is Groupdeal?)
Dus een mail gestuurd naar Qualitee / 12Deliver en tot op heden nog niets gehoord.
Groupdeal melde nog dat deze Qualitee / 12Deliver netjes en snel zou reageren.
Maar het begint nu wel wat lang te duren allemaal.

Gewenste oplossing

Of geld terug of het pakketje gewoon leveren !!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Wik
    Datum
    GroupDeal heeft het nogmaals afgestuurd, en nu is het pakketje GOED aangekomen.
    Ik weet echter nog niet of er nu iets mis is gegaan met de vorige zending, of dat het nog steeds spoorloos is.
    Ik ben nu in ieder geval weer tevreden.
    Dank daarvoor.
    vr gr

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GroupDeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen