Opgelost door GroupDeal.nl: besteld bij Groupdeal, niets ontvangen!!
Details
Klacht
Ik had iets besteld bij Groupdeal en ik heb het niet ontvangen!Ik kreeg keurig een mail van Groupdeal dat het pakketje verstuurd zou zijn.
Echter ik heb niets ontvangen.
Na het sturen van een mail aan Groupdeal, kreeg ik een track en trace nummer van SELEKTVRACHT.
Dat gecontroleerd en wat bleek, het pakketje zou zijn afgeleverd op 2 mei. ?
Op die dag was er iemand thuis maar er is niemand aan de deur geweest.
Ook niet bij de buren.
Dat gemeld bij SELEKTVRACHT en ik kreeg antwoord dat alleen de verzendende partij dat kan uitzoeken.
Dus ik weer mail naar Groupdeal en en ik kreeg mail terug dat de verzendende partij Qualitee / 12Deliver is, en dat ik daar dan maar contact mee moest opnemen.
(beetje raar want de verkoper is Groupdeal?)
Dus een mail gestuurd naar Qualitee / 12Deliver en tot op heden nog niets gehoord.
Groupdeal melde nog dat deze Qualitee / 12Deliver netjes en snel zou reageren.
Maar het begint nu wel wat lang te duren allemaal.
Gewenste oplossing
Of geld terug of het pakketje gewoon leveren !!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.