Opgelost door GroupDeal.nl: Groupdeal voelt zich niet veranwoordelijk voor bij de buren afgeleverde en verdwenen Espressomachine

Carlien

Zoals eerder gemeld in een prematuur afgesloten klacht hierover, heb ik een espressomachine besteld die volgens DHL bij de dierenwinkel is afgeleverd, maar die vervolgens is verdwenen. In mailcontact en telefonisch contact geeft Groupdeal aan dat het pakket volgens track en trace is bezorgd en dat ze verder niet meer verantwoordelijk zijn en niks kunnen doen. Ik ga niet akkoord met het halve aankoopbedrag retour, zoals Groupdeal aanbood toen ik deze klacht voor het eerst meldde bij het Klachtencompas.
Ik had erg uitgekeken naar de espressomachin en met het halve bedrag retour zeggen ze in feite weer dat zij niet verantwoordelijk zijn dat de machine niet bij de juiste persoon is afgeleverd. Als je als bedrijf bij de buren laat bezorgen, dan zit daar een (minimaal) risico aan vast. En daar is de consument niet verantwoordelijk voor, tenzij de klant zelf heeft aangegeven dat het bij de buren is bezorgd. En dat heb ik niet.

Ik wil graag de espressomachine alsnog ontvangen of desnoods het gehele aankoopbedrag retour

Carlien
    Het volledige bedrag is teruggestort.

Carlien

Ook een klacht indienen over GroupDeal.nl?