Opgelost door GroupDeal.nl: Groupdeal voelt zich niet veranwoordelijk voor bij de buren afgeleverde en verdwenen Espressomachine

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146626
Gebruiker
Carlien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals eerder gemeld in een prematuur afgesloten klacht hierover, heb ik een espressomachine besteld die volgens DHL bij de dierenwinkel is afgeleverd, maar die vervolgens is verdwenen. In mailcontact en telefonisch contact geeft Groupdeal aan dat het pakket volgens track en trace is bezorgd en dat ze verder niet meer verantwoordelijk zijn en niks kunnen doen. Ik ga niet akkoord met het halve aankoopbedrag retour, zoals Groupdeal aanbood toen ik deze klacht voor het eerst meldde bij het Klachtencompas.
Ik had erg uitgekeken naar de espressomachin en met het halve bedrag retour zeggen ze in feite weer dat zij niet verantwoordelijk zijn dat de machine niet bij de juiste persoon is afgeleverd. Als je als bedrijf bij de buren laat bezorgen, dan zit daar een (minimaal) risico aan vast. En daar is de consument niet verantwoordelijk voor, tenzij de klant zelf heeft aangegeven dat het bij de buren is bezorgd. En dat heb ik niet.

De oplossing

Ik wil graag de espressomachine alsnog ontvangen of desnoods het gehele aankoopbedrag retour

1 reactie

  1. Auteur
    Carlien
    Datum
    Het volledige bedrag is teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over GroupDeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen