Klacht GroupDeal.nl: Product niet geleverd en waardeloze klantenservice

Isabel Geerinck

Op 3 mei 3-in-1 cameralens voor smartphone besteld. Verwachte levertijd: binnen 2 weken. Op de betaalbevestiging (die ik een kwartier later ontving) was dit al aangepast naar 3 weken.
Op 25 mei mail gestuurd naar klantenservice omdat ik het product nog niet had ontvangen.
28 mei: Groupdeal reageert en geeft aan dat de bestelling "in verzending" is en dat ik deze in de loop van de week zal ontvangen.
2 juni: nog steeds niets ontvangen, ik stuur weer een e-mail naar Groupdeal.
8 juni: Groupdeal reageert. Ze vinden het ontzettend vervelend dat ik de lens nog niet heb ontvangen. Dit is echter de fout van de post, daar is waarschijnlijk iets mis gegaan. Ze hebben de leverancier op de hoogte gebracht en deze zal mijn bestelling opnieuw verzenden. Binnen 8 werkdagen mag ik mijn bestelling verwachten.
23 juni: ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik ben er klaar mee en geef aan bij Groupdeal dat ik nu social media en klachtensites ga inschakelen zodat ik anderen kan waarschuwen om geen zaken met deze firma te doen. Als ik op internet kijk dan zie ik dat ik zeker niet de enige ben die dit soort problemen heeft met Groupdeal. Het regent (duizenden!) klachten over Groupdeal.
Op 27 juni krijg ik een reactie van Groupdeal waar de honden geen brood van lusten. In feite krijg ik op mijn kop en zou ik moeten weten en begrijpen dat er én bij de post én bij Groupdeal mensen werken en dat daar dan dingen fout kunnen gaan. Bovendien vond de dame van de klantenservice dat Groupdeal mijn klacht al opgelost had door de lens opnieuw toe te sturen. Dat ik de lens nog steeds niet ontvangen heb doet er blijkbaar niet toe?

Van de klantenservice verwacht ik inmiddels niets meer. Ik wil dat mijn bestelling bezorgd wordt.

GroupDeal
    Beste mevrouw Geerinck,

Dat uw bestelling na al die weken nog steeds niet is geleverd, is uiteraard erg vervelend en totaal niet de bedoeling.
    Wij zullen er daarom voor zorgen dat het probleem alsnog opgelost wordt.
    Het is jammer dat u niet heeft ingezien dat wij ook ons best hebben gedaan om het probleem al eerder op te lossen door de bestelling naar u te laten nazenden.
    Dat deze nazending uiteindelijk ook niet is aangekomen, is ontzettend jammer maar hiermee houdt onze service naar u toe niet op.
    In dat geval helpen wij u namelijk graag nog verder, alleen die kans heeft u ons (nog) niet gegeven omdat u naar aanleiding van de laatste mail van onze kant (waarin wij vroegen of de bestelling ondertussen al geleverd is) behoorlijk denigrerend naar onze klantenservice deed en hier een hele mail over vol geschreven heeft.
    Wij hebben al die tijd niets kwaads bedoeld met onze mails en wij hoopten u enkel te kunnen helpen met het probleem.

Ondanks dat wij in uw ogen waarschijnlijk niets goeds meer kunnen doen, hebben wij de leverancier nogmaals gevraagd om uw order na te zenden.
    Wij hopen uiteraard dat deze nazending wel zal aankomen!
    Mocht ook dit na 8 werkdagen weer niet geleverd zijn, dan zullen wij sowieso het aankoopbedrag op uw rekening terugstorten.

Wij vernemen in dat geval graag van u per mail of de 3-in-1 lens volgende week bij u in de brievenbus ligt of niet.

Team GroupDeal
    info@groupdeal.nl

Ook een klacht indienen over GroupDeal.nl?