Opgelost door GroupDeal: Als het mis gaat laat Groupdeal je in de steek

Mike1961

Bij Groupdeal een bestelling gedaan van een koptelefoon. Deze zou 7 juni worden bezorgd. Volgens postNL bij de buren afgeven wat niet zo blijkt te zijn. Als er bij de buren iets wordt afgeleverd staan ze zodra ik thuis kom al voor de deur. Dus de buren vertrouw ik.
Navraag bij postNL leert dat ik toch bij de verzender Groupdeal moet zijn. Groupdeal zegt dat ik bij postNL moet zijn. Maar ze starten wel een onderzoek. Met groupdeal regelmatig gemaild en gebeld. Tot op heden, een maand later, is er niets gedaan. Dinsdag 5 juli nog maar eens gebeld. Toen werd pas een mail naar het verzendhuis gestuurd om onderzoek te starten.
Op mijn mails wordt niet gereageerd op één standaard berichtje na. Bij telefonisch contact zeggen ze tekens hetzelfde dat ze een onderzoek gaan starten.
Conclusie: als het goed gaat is er niks aan de hand.
Een goed bedrijf herken je aan dat als er iets mis is hoe ze het afhandelen. Bij Groupdeal kom je in dat geval bedrogen uit.
Jammer.

Of opnieuw verzenden of mijn geld terug.

GroupDeal
    Geachte heer van Raaij,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het ook vervelend hoe de situatie is gegaan.

Wij hebben een procedure die wij moeten volgen, wanneer een bestelling niet is geleverd.
    Het verzendhuis moeten wij melden dat u de bestelling niet heeft ontvangen, dit moet per mail, zodat wij en zij dat kunnen achterhalen. Het vervelende is dat zij meerdere malen onze e-mails niet hebben beantwoord, waardoor de kwestie stil kwam te liggen.

Ook mogen wij niet direct het geld terugstorten, totdat wij een bevestiging hebben van het verzendhuis en PostNL.

Dit hebben wij nu ontvangen en zullen het aankoopbedrag terugstorten.

Alles is zojuist doorgegeven aan de administratie en uw geld wordt z.s.m. teruggestort.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'.

Onze oprechte excuses.
    Mike1961
    Fijn dat het na plaatsen van een klacht wel snel is geregeld.
    Jammer dat het nodig was om op deze manier vaart in de afhandeling te krijgen.
    Excuus is ontvangen en geaccepteerd.

Mike1961

Ook een klacht indienen over GroupDeal?