Opgelost door GroupDeal: de meest slechte consumenten webshop ooit

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 279351
Gebruiker
A de Knegt
Datum
3 reacties

Details

De klacht



Bestelling en betaling op 23.10.2017 gedaan, 6 mails eraan geweid over waar de bestelling blijft.
30.10.2017 12 wachtende voor je. Verbinding verbroken.
31.10.2017 12 wachtende voor je
Na 6:24 minuten 7 wachtende voor je
Na 11:45 minuten 6 wachtende voor je
Na 15:59 minuten 5 wachtende voor je
Na 20:19 minuten 4 wachtende voor je
Na 23:15 minuten 3 wachtende voor je
Na 25:00 minuten 2 wachtende voor je
Na 29:14 minuten 1 wachtende voor je
Na 30:01 U bent de eerst komende voor een vrije lijn.
Na 33 minuten eindelijk ene Ashraf aan de lijn, komt spoedig naar U toe morgen of anders overmorgen. Kan ook begin volgende week zijn.
En dan te bedenken dat dit bedrijf een onderdeel van de Telegraaf is.

De oplossing

Met dit consumenten webshop bedrijf moet men nooit geen zaken doe.
Nu niet, en nooit niet.

3 reacties

  1. Auteur
    A de Knegt
    Datum
    Pakket wordt vandaag eindelijk.bezorgd.
  2. Auteur
    A de Knegt
    Datum
    Pakket werd bezorgd, maar er zaten in het scherm 2 pixels die kapot zijn, ook dit gemeld aan Groupon, en SES Computers een c'tje (leverancier), maar helaas, niet naar tevredenheid opgelost.
    Kan de Macbook aangetekend opsturen naar de leverancier.?

    Heel slecht......

  3. Auteur
    GroupDeal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A de Knegt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laptop terug fabrikant, maar ik mag de aangetekende kosten betalen. Te laat geleverd, vele kosten gemaakt. Slechte service.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over GroupDeal?