Klacht GroupDeal: Geen garantie op Lowenthal pannenset

Antoinette

Meer dan twee jaar geleden inmiddels heb ik een vierdelige pannenset aangeschaft, met onverwoestbare keramische bodem. Binnen een jaar bleek dat de beschermlaag begon te verdwijnen. Ik krijg ze niet meer goed schoon, en er zitten er ook krassen in, ik dacht dat dat helemaal niet mogelijk was. Ik verzeker u dat ik mijn pannen met respect behandel, geen vork of mes in de pan, en ik hang mijn pannen op waardoor ze elkaar niet kunnen beschadigen! Ik heb op allerlei manier geprobeerd om mijn garantie op de pannen te claimen, maar krijg geen reactie. Op internet lees ik dat ik niet de enige ben.
Bij Groupdeal heb ik gebeld en gemaild, en één keer een reactie gekregen dat ze de fabrikant gingen aanmanen om te reageren, daarna reageren ze niet meer op mijn mails.
Ik heb ook een telefoonnummer gekregen, dat gebeld waarna ze in eerste instantie reageren dat ze mijn klacht zullen doorzetten en oplossen, daarna nul reactie.
Ik mail elke paar maanden, graag reactie!
Schandalig!

Mijn geld retour, de pannen zijn blijkbaar waardeloos. Ik heb de pannen zelfs aan vrienden aanbevolen, die hebben hetzelfde probleem, hebben het sneller opgegeven en ze weggegooid.

GroupDeal
    Beste mevrouw Frijlink,Wij zien dat u de pannenset reeds op 21-07-12 al heeft aangekocht.
    De garantie op de pannenset is 2 jaar, zoals ook vermeld in de deal.Voor vragen kunt u terecht bij de leverancier via info@trendfactory.nl.
    Wellicht dat zij nog tips voor u hebben.Met vriendelijke groet,Team GroupDeal
    Antoinette
    U heeft niet goed gelezen: inderdaad is de set in 2012 aangekocht, maar ik heb binnen een jaar aanspraak op de garantie gemaakt. Noch Groupdeal, noch trendfactory reageert op mijn klacht. Sindsdien probeer ik een reactie te krijgen, maar dat lukt dus niet.
    Ik had graag een serieus antwoord.
    GroupDeal
    Beste mevrouw Frijlink,Helaas kunnen wij hierin niets meer voor u betekenen.
    De garantietermijn is inmiddels echt verstreken en de laatste mail die wij van u hebben ontvangen, dateert van 27 april 2014.Met vriendelijke groet,
    Team GroupDeal
    Antoinette
    De klacht is niet opgepakt, er wordt simpelweg verwezen naar het feit dat de garantietermijn allang verstreken is. Terwijl ik al na een jaar geklaagd heb, en al drie jaar probeer mijn garantie te claimen.Schandalig!

Antoinette

Ook een klacht indienen over GroupDeal?