Klacht GroupDeal: Geen internet via bundel alleen via wifi

Klachtnummer
# 68046
Gebruiker
mandy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een merkloze telefoon gekocht 4 wkn geleden. Nu kan ik met wifi internet krijgen maar mijn eigen bundel lijkt niet ter werken. Er zit een minimale gebruiksaanwijzing bij waar ik niks mee kan. Ik heb meerdere malen gemaild met de vraag of ik misschien in contact kan komen met de leverancier van de telefoon maar krijg hier geen reactie op ( wel op de mails maar niet op die specifieke vraag). Heeft iemand tips?

De oplossing

ik zou graag of in contact komen met de leverancier van de telefoon of een uitgebreide, nederlandse gebruiksaanwijzing ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over GroupDeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen