Opgelost door GroupDeal: geen levering van tablet

teddie

ik heb een tablet besteld bij de telegraaf , zou 2 februarie geleverd worden , door dhl ede de bode heeft de bestelling aangeboden aan de buren , maar hebben dit niet aan willen nemen , in plaats van kaart in de brievenbus voor ophalen van de levering , is het weer terug gestuurd . mijn adres is agaatstraat 70 ede postcode 6713 vg pakbonnummer is TA1731001 het zendingsnummer is 3SMPK92511001 hopende op een snelle oplossing

gaarne niewe levering

GroupDeal
    Beste heer Ten Bohmer,Hartelijk bedankt voor uw bericht.Wij vinden het erg vervelend dat DHL geen briefje bij u heeft achtergelaten en het pakket weer retour heeft gezonden naar ons verzendhuis.Uw bestelling is inderdaad retour ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk opnieuw verzonden. Wanneer uw pakket is overgedragen aan DHL, ontvangt u een nieuwe track & tracecode per mail.Alvast een prettig weekend toegewenst.Met vriendelijke groet,Team GroupDeal/Telegraaf Aanbiedingen
    teddie
    ik ben tevreden met de oplossing , hopende dat alles nu beter gaat , de , gr

teddie

Ook een klacht indienen over GroupDeal?