Klacht GroupDeal: Gratis tandenborstels

Branco

Eénmaal de gratis tandenborstels besteld voor 5,95. Van de leverancier een mail, dat deze bij bepaalde tandenborstels in de mond af konden breken. Mijn tandenborstel (elektr.) hoorde bij de types waarbij het niet kon gebeuren. Helaas, enkele dagen geleden brak toch de kop van de borstel af en hield ik deze los in de mond. Vervelende ervaring. Het bedrijf bood indertijd restitutie van het aankoopbedrag (5,95). Omdat mijn borstel tot die serie behoorde waarbij het niet zou moeten kunnen gebeuren, niet gereageerd. Nu het mij wel overkomt wil ik anderen waarschuwen voor de slechte kwaliteit van dit soort gratis borsteltjes. Ik wil nu ook mijn geld retour.

Product niet meer aanbieden en mij compenseren door het aankoopbedrag te restitueren.

GroupDeal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Branco
    Geen reactie, terwijl de klacht bij zowel Groupdeal als de leverancier bekend is. De leverancier restitueert wel bij klachten want deze werden zelf door hen aangegeven. Ben alleen de mail daarvan kwijt.

Branco

Ook een klacht indienen over GroupDeal?