Klacht GroupDeal: H.P. computer

Klachtnummer
# 182949
Gebruiker
opel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 24/8 j.l. een H.P. computer besteld en afgerekend,maar tot op heden geen dag of tijd van afleveren gekregen Is er iets misgegaan en kan daar nog wat aan gedaan worden? Bij voorbaat mijn dank met vriendelijke groet Douwstra

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    GroupDeal
    Datum
    Beste meneer Douwstra,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling is namelijk nog niet verstreken.

    Uw bestelling wordt uiterlijk verzonden op 6 september.

    U kunt de levertijd ook terugvinden op de factuur die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling.

    Wij hebben het factuur opnieuw verstuurd per email.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier toe met uw aankoop.

    Met vriendelijke groeten,
    Team GroupDeal