Klacht GroupDeal: Miskoop van Groupdeal !

Klachtnummer
# 264328
Gebruiker
HWijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

FitGear Activity Tracker zeer ontevreden

FitGear Activity Tracker besteld en gekregen, wat een prul !!
De band moet je lostrekken en hem in de oplader steken waar hij niet in past en uitvalt. Er zit een zeer schamele beschrijving bij in het Engels in zeer kleine letters. De site van het prul is niet te vinden, er zit ook geen oplader bij. Kortom, ik voel mij bekocht en bestel nooit meer bij Groupdeal, ik snap niet dat de Telegraaf hier mee in zee gaat.

De oplossing

mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    GroupDeal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Wijkhuisen,

    Wat jammer om te vernemen dat de bestelling niet naar wens is!
    Er zit inderdaad geen oplader bij inbegrepen, omdat de smartwatch zelf een USB-uiteinde bevat (wanneer u het klokje uit de band haalt) die u in een USB-ingang van de computer kunt stoppen. Op deze manier wordt de smartwatch opgeladen.

    Wanneer u uw geld teruggestort zou willen krijgen, dient u de bestelling te retourneren.
    De betreffende retourprocedure kunt u opvragen via info@groupdeal.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Team GroupDeal
    info@groupdeal.nl

Ook een klacht indienen over GroupDeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen