Klacht GroupDeal: We hebben een beschadigde en ondeugdelijke loungeset geleverd gekregen en krijgen geen contact

Klachtnummer
# 453143
Gebruiker
GD#loungen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben via GroupDeal een tuin-loungeset gekocht. Tijdens het openmaken werden er vele beschadigingen geconstateerd . En ook bij het in elkaar zetten van het eerste deel konden er 2 boutjes niet goed ingedraaid worden, waardoor de bank niet goed in elkaar komt. Ook klopte de inhoud van de zakjes boutjes (etc) niet.
Gelijk contact opgenomen met de Telegraaf , masr waren telefonisch niet bereikbaar, ivm corona virus (vlgs bandje). Mail gestuurd en kregen een reactie dat hij naar het desbetreffende bedrijf werd gestuurd. Vervolgens geen reactie hierop gehad. Daarna verschillende mailtjes naar de Telegraaf en het bedrijf gestuurd, maar totaal geen reactie meer gekregen. De tuinset kan niet in elkaar gezet worden, staat danig in de weg en wij zijn het zat. Laten ze hem maar op komen halen en ons geld terug storten. Morgen is de 2 weken zicht-/bedenktermijn om.

De oplossing

We willen met spoed een reactie en een oplossing voor dit probleem

0 reacties

Ook een klacht indienen over GroupDeal?