Klacht Groupon Nederland: "Design stoel met kussen" 'vermist'

MarleenN

Op 20 mei een prachtige gele designstoel met kussen besteld bij met een verwachte levertijd van 2 weken. Na 3,5 week contact opgenomen via de mail met Groupon om te informeren wanneer verwacht wordt dat de stoel geleverd kan worden

- 14-6 Antwoord ontvangen: 'geen oplossing voor uw kwestie, uw mail wordt doorgezet naar de juiste afdeling en binnen 10 dagen zal deze per mail een passende oplossing aandragen"
- 22-6 Mail ontvangen: "graag wil ik hierbij verifiëren of u de stoel inmiddels heeft ontvangen. Wilt u een bericht sturen als dit niet het geval is". Wij doen er alles aan om u van een passende oplossing te voorzien.

Ik vind het bijzonder dat op een dergelijke simpele vraag over beoogde leverdatum geen antwoord kan worden gegeven en dat zelfs daar bovenop i.p.v. een antwoord te geven aan mij de vraag wordt gestuurd of ik de stoel inmiddels heb ontvangen.

Verzoek:
Graag zou ik allereerst inzicht krijgen van Groupon in de verwachte leverdatum v/d stoel.

MarleenN
    Op 28 juni heb ik een mail ontvangen waarin staat dat ze het spijtig vinden dat ik de stoel niet heb ontvangen en ik terugbetaling ontvang. nog niet gecheckt.

Het voelt erg onbevredigend. Gevoel met robotten te praten die alleen middels standaard zinnen communiceren. Ze gaan niet in op gestelde vragen. Ik heb nog een mail teruggestuurd met de boodschap dat dit teleurstellend nieuws is en de vraag gesteld wat de reden van het niet leveren is. Geen reactie. Ik hoop alsnog reactie te ontvangen.
    MarleenN
    Ik heb het aankoopbedrag inmiddels teruggestort gekregen maar geen enkele reactie ontvangen op de vraag waarom de stoel niet geleverd kan worden. Ik vraag me inmiddels af of dit misschien de winststrategie van Groupon is. Niet leveren en alleen geld terugstorten aan degenen die er voldoende tijd en energie in steken.

MarleenN

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?