Opgelost door Groupon Nederland: Elektrische E-scooter

Sabrina Danielse

Wij hebben op 22 juni 2013 twee elektrische E scooters voor onze kinderen besteld bij Groupon.
Ongeveer 3 weken later kregen wij deze binnen,deze heeft mijn man op de zolder gezet,omdat net mijn schoonmoeder was overleden en wij even andere dingen aan ons hoofd hadden.
We hadden nog niet eens het verlies van onze moeder/schoonmoeder verwerkt,toen ook nog me schoonvader overleed.
Een paar weken later verongelukte ook nog eens hele goede vrienden van ons.
Door deze trauma's hebben wij ons niet meer verdiept om de scooters,totdat 2 maanden geleden mijn man de scooters van zolder haalde,en ze in elkaar ging zetten en op ging laden.
Toen ze vol waren deden ze het beide niet,alleen onder stroom wel,maar zodra ze er van af werden gehaald niet meer.
Ik heb toen op 16 juni 2014 contact op genomen met Groupon,en zij zeiden gelijk u heeft 2 jaar garantie en heeft recht op 2 nieuwe accu,s hun zouden alles voor ons regelen.
Nu ruim 2 maanden later is er nog niks geregeld.

Wij willen nu eindelijk eens de 2 accu's toegestuurd krijgen wat ons is toe gezegd.
De leverancier komt nu met smoesjes aan dat we te laat waren met aanvragen,en dat de garantie is verlopen omdat er maar 1 jaar garantie op zit.
Ten eerste hebben wij 2 jaar garantie,daar heb ik bewijs van.
Ten tweede al zou het een jaar zijn,ik heb op 16 juni 2014 al contact gehad met Groupon.
Ook hier heb ik bewijs van.
Gezien de bestelling op 22 juni 2013 was,hebben wij in beide gevallen gelijk.
Nu ik heb gezegd dat we stappen gaan ondernemen tegen Groupon,komen ze nu ineens met een oplossing dat ik ze terug mag sturen helemaal naar Engeland,maar wel op eigen kosten.
Deze scooters zijn loodzwaar, en bovendien willen wij ze gewoon houden,maar wel met goede accu,s .
Deze zijn nog nooit gebruikt, en doen het niet eens.
Wat voor service geeft Groupon nou als ze steeds beloven dat het allemaal goed komt,maar ruim 2 maanden later is er nog niks geregeld.
Terug sturen op onze kosten is geen optie.

Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u niet uitkomt met de leverancier.
    Ik heb uw probleem daarom doorgezet naar onze afdeling die er over gaat. U hoort binnen 5 werkdagen een terugkoppeling van ons met een inhoudelijke oplossing.
    Sabrina Danielse
    Vervelend dat u niet uitkomt met de leverancier.
    Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer SupportMet alle respect maar dit bovenstaande bericht heb ik al meerdere malen de afgelopen ruim 2 maanden al van jullie Groupon ontvangen,maar nog steeds is er nog niks gebeurd.
    Nogmaals stuur nu eens die 2 nieuwe accuu's zoals is beloofd
    Bedankt voor uw bericht.
    We gaan u zo snel mogelijk hierover contacteren.
    Onze excuses voor ongemak dat het zo lang duurt.
    Sabrina Danielse
    Nu komen jullie weer met een antwoord die ik de afgelopen 9 weken ook steeds krijg zo schuiven jullie het van je af en proberen ons aan het lijntje te houden.
    Lees nu eens serieus wat ik allemaal geschreven heb en kom nu eens met 2 nieuwe accu,s waar wij recht op hebben.
    Wij hebben zo vaak al bij jullie gekocht maar nu verwijder ik iedere keer jullie mails totdat het eindelijk eens word opgelost.
    Als ik nu niet het bericht terug krijg wat is belooft ga ik nog op meer sites mijn verhaal doen
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Danielse,Bedankt voor uw bericht. Omdat u product nog onder garantie valt kunt u contact opnemen met de dealaanbieder. Deze kan er voor zorgen dat u nieuwe accu's gaat ontvangen.email: info@guaranteed4less.com (in het engels)
    telefoon: 0044/1612201746Met vriendelijke groet,
    Sabrina Danielse
    Hoe serieus nemen jullie een klacht van jullie klanten.
    Ik heb namelijk al op 16 juni contact opgenomen met Groupon en toen ook de gegevens van de leverancier gekregen.
    Deze werken echter niet mee,zie mijn verhaal hierboven,en zeggen dat Groupon hier verantwoordelijk voor is,omdat ik het via jullie gekocht heb.
    Ik heb ook alle mailverkeer tussen mij en de leverancier naar jullie doorgestuurd,en nu wacht ik al ruim 2 maanden op de beloofde accu,s van Groupon uit
    Nee de leverancier doet niks
    Bedankt voor uw bericht.
    We hebben uw klacht al doorgezet naar onze afdeling. U hoort zo snel mogelijk een terugkoppeling van ons met een inhoudelijke oplossing.
    Sabrina Danielse
    En weer doet Groupon niet wat ze beloofd hebben,dit gaat nu al bijna 10 weken lang zo door.
    Op 20 augustus hebben ze beloofd zie reactie hierboven, binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke oplossing te komen.
    Deze 5 werkdagen zijn verstreken,maar niks geen oplossing.
    Ze beloven van alles als ik ze bel, zoals u krijgt echt die 2 nieuwe accu's opgestuurd, en anders krijgt u, u aankoopbedrag terug,maar niks van dit alles doen ze.
    Ik ben het nu echt zat, en wil nu dat ze hun woord houden.
    Bedankt voor uw bericht.
    We kunnen u de helft van het aankoopbedrag terugbetalen. Wij doen geen zaken meer met deze leverancier. Als u hier akkoord mee gaat dan kunt u ons hierover contacteren.
    Sabrina Danielse
    Ik heb nu toch mijn volledige aankoopbedrag terug gehad,dus krijgt Groupon van mij een dikke duim omhoog

Sabrina Danielse

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?