Opgelost door Groupon Nederland: Slecht in afhandeling vouchers die je niet kan gebruiken omdat het restaurant gesloten is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 680289
Gebruiker
Greetje59
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Restaurant Palop 2 voucher gekocht. Restaurant gesloten door burgemeester. Heb precies het zelfde verhaal al eerder gelezen met precies de zelfde manier van handelen.
Foto's gestuurd van de brief op het raam.
27-7 1 bon is gebruikt stonden voor een gesloten deur.
De andere moet nog ingeleverd worden.
Groupon doet er niets tegen. Iedere keer een andere medewerker die ook iedere keer hetzelfde vraagt zelfs dan ineens in het Duits.
Via email en via messenger geprobeerd met alle bewijzen ect. Hun vinden dat ik zelf moet contact leggen of ze willen al mijn gegevens aan hun geven waar ik dan toestemming voor moet geven.
Twee weken na ik mijn klacht had gedaan stond het nog steeds aangeboden op de site heb hun daar een paar x op gewezen.

Gewenste oplossing

Netjes geld terug meer niet
Geboden oplossing
Ze hebben het bedrag uitbetaald via een besteedbaar bedrag bij Groupon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen