Klacht Groupon Nederland: 2 waardebonnen gekocht die ik niet kan verzilveren omdat groupon van der valk niet betaald, volgens van der valk.

Anoniem

Ik heb 2 vouchers gekocht via groupon, deze wou ik een paar weken geleden verzilveren maar toen kreeg ik te horen bij het van der valk hotel in Voorschoten dat Groupon zijn rekeningen niet betaalde en dat ik niet kan boeken. Mijn geld is reeds op 27 Januari van mijn rekening afgeschreven 318,00 euro, ik heb met Groupon gebelt daar kreeg ik iemand aan de lijn (die zijn naam zeer slecht zei ik geloof Joch) die was totaal ongeintereeseerd.
Het leek wel of hij half sliep zo kwam hij over. Daarna heb ik vorige week een mail gestuurd met een voucher dat ik of 2 kamers wou of mijn geld terug totaal geen reactie.
tot nu toe, ik heb daar al aangegeven dat ik instaties zoals jullie ga aan schrijven als ik binnen 1 week geen resultaat zag het interseert ze echt totaal niks volgens mij, alleen als de media er aan te pas komt, Tros Radar, De groeten van Max en jullie enz.

Hopelijk kunnen jullie wat voor mij betekenen.

Met vriendelijke groet, Edwin Kruyf 0031653282098 edwinkruyf@home.nl

Geld terug. Of Groupon moet zijn leveranciers betalen.

Groupon.nl
    Beste Edwin,Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?