Klacht Groupon Nederland: 3 dagen Berlijn

# 119158
Nina

Wij hebben 3 dagen Berlijn geboekt,kort daarvoor heb ik groupon gebeld met de vraag of er 2 kamers beschikbaar waren.Die waren er.Ik dus gelijk boeken. Op het moment dat ik ga boeken 1 er nog maar 1 beschikbaar. Dus is mijn probleem nu dat ik maar 1 kamer heb.Gelijk contact opgenomen met groupon.Krijg je te horen dat je binnen 6 dagen antwoord krijg.Ik de volgende dag nog maar eens bellen. Nu moet ik eens zelf contact met het hotel opnemen om te kijken of er nog een kamer beschikbaar is .Daarnaast zou ik een voucher gehad moet hebben, ook nooit gehad.Erg jammer allemaal.

Ik wil graag de 2e kamer erbij boeken voor dezelfde aanbiedingsprijs zoals groupon dat ook aangaf in her telefoongesprek.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Reijmer,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u geen reservering heeft kunnen plaatsen.

Graag ontvang ik van u de controle code van uw aankoop en u email adres om uw vraag in behandeling te nemen.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben omtrent de reservering.

Groupon Customer Support
    Nina
    Hallo,

Mijn controle code is 2726368.Mujn emailadres is gitty395@gmail.com. Op dit emailadres heb ik al eerder bericht gehad dat jullie nog steeds geen passend antwoord hebben gevonden voor mijn klacht, dus helaas kan ik hier niet zoveel mee.

Mvg B reijmer

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?