Klacht Groupon Nederland: A3 Ballon Failliet

Klachtnummer
# 113279
Gebruiker
Loesb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

In 2011!! heb ik via Groupon een ticket gekocht om met 2 personen een ballonvaart te beleven bij A3 ballon. Na 7(!!!!)keer een vaart geboekt te hebben en telkens een annulering ivm weer te hebben gehad, verneem ik vandaag bij het opnieuw boeken van een vlucht dat A3 ballon failliet is?!
Ik heb het contactformulier op de site (die overigens nog gewoon online is) ingevuld en als reactie kreeg ik dat ik contact op moet nemen met Groupon en ze zullen mij het geld terug storten. Vandaar dit bericht.

Ik hoor graag spoedig van u.

Loes Beckers

De oplossing

Ik zie graag het bedrag van € 135,- teruggestort op mijn rekening, zodat ik elders een ballonvaart kan boeken.

1 reactie

  1. Auteur
    Loesb
    Datum
    Helaas heb ik tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen?! ik hoop spoedig iets van Groupon te horen.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen