Klacht Groupon Nederland: Aankoop Samsung Galaxy S3
Details
Klacht
Op 27 juli 2015 een zwarte Samsung Galaxy S3 besteld. Enkele dagen een blauwe Samsung Galaxy S3 ontvangen. Dat is nog niet alles. Het toestel is bovendien niet in de Nederlandse taal in te stellen. Voor mij is deze telefoon dus compleet onbruikbaar. Ik heb een kat in de zak gekocht.Heb contact opgenomen met Groupon. Deze verwezen mij door naar een Engels bedrijf. Toen ik medewerker vertelde dat ik toch met Groupon een koopovereenkomst heb getroffen bleef het eventjes stil en werd ik alsnog doorverwezen naar dit Engelse bedrijf. Heb mail verzonden naar dit Engelse bedrijf en kreeg als reactie. Ikke niet begrijpen !!!.
Vervolgens heb ik vandaag een brief opgesteld voor ontbinding van de overeenkomst. Deze heb ik gemaild maar kreeg ik retour. Ik moest de website gebruiken om mijn klacht duidelijk te maken. Op die website kunn je natuurlijk geen documenten bijvoegen. Daarom heb ik de brief alsnog verzonden naar Groupon. Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Gewenste oplossing
Gaarne wil ik op korte termijn het door mij betaalde bedrag ad € 159,95 teruggestort zien op mijn bankrekeningnummer.De telefoon wil ik uiteraard kosteloos retourneren.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.