Opgelost door Groupon Nederland: afspraak voor retourzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87085
Gebruiker
anne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Had een tuinkar besteld en ontvangen eind oktober, maar wilde deze weer retourneren, in totaal 4 keer gebeld voor een retour afspraak waarin telkens wordt gezegd dat ik een link krijg voor een retour afspraak, maar die ik vervolgens nooit ontvang, niet in de in- en niet in de spam box, waardoor de retour termijn inmiddels al lang verstreken is, ik er al heel veel energie in heb gestoken en nog steeds met een tuinkar zit opgescheept die veel ruimte vraagt en waarvan ik het geld nog steeds niet heb terugontvangen. Wanneer komen ze nu eindelijk eens langs? ?

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk de tuinkar oppakken en het geld terugstorten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Mooijweer,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is heel vervelend.
    We hebben dit intern doorgezet. U ontvangt binnen 3 dagen een terugkoppeling per e-mail.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Social Media
  2. Auteur
    anne
    Datum
    graag deze week afhalen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen