Opgelost door Groupon Nederland: Al 2 maanden wachtende op mijn terugstorting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45188
Gebruiker
ManonR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een verkeerde bestelling binnen gekregen te hebben gehad deze geretourneerd .
Vervolgens na 3 weken de chat aangeschreven (na 20 minuten kwam ik er door) diverse vragen e.d. omdat ik niets vernam van mijn retour maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarna ze vervolgens vragen of ik een momentje heb en heb ik inmiddels na ruim een half uur wachten de pagina gesloten omdat ik geen reactie meer kreeg.
Opnieuw aangemeld voor de chat en kreeg ik direct dezelfde medewerker in de chat die mij vroeg of deze mij kon helpen waarop ik wéér hetzelfde kon gaan vertellen. Toen ze zij dat het opgelost zou zijn en overgemaakt zou worden geloofde ik dit en toen ik zei dat ik nog vragen had was ze al weg.
2 weken later heb ik nog steeds geen geld retour gekregen waarop ik ben gaan mailen, ik kreeg een dag later reactie met een zeer onduidelijk mailtje waar ik niets mee kon.
Vervolgens een week later gebeld en zou het binnen 5 dagen overgemaakt zijn en heb sindsdien 10-12-13 nog niks

De oplossing

Sowieso geld terug en een compensatie voor onkosten

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Manon,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u het aankoopbedrag nog niet heeft terug ontvangen. Onze Klantenservice zal gelijk naar deze kwestie kijken en vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    ManonR
    Datum
    Snel afgehandeld. Credits gekregen maar helaas maar een week geldig die ik dus niet kan gebruiken omdat ik maar eens in de zo veel tijd iets koop bij Groupon. Het is niet echt een compensatie als je iets binnen een week moet opmaken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ManonR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen