Opgelost door Groupon Nederland: Al 2 maanden wachtende op mijn terugstorting

ManonR

Na een verkeerde bestelling binnen gekregen te hebben gehad deze geretourneerd .
Vervolgens na 3 weken de chat aangeschreven (na 20 minuten kwam ik er door) diverse vragen e.d. omdat ik niets vernam van mijn retour maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarna ze vervolgens vragen of ik een momentje heb en heb ik inmiddels na ruim een half uur wachten de pagina gesloten omdat ik geen reactie meer kreeg.
Opnieuw aangemeld voor de chat en kreeg ik direct dezelfde medewerker in de chat die mij vroeg of deze mij kon helpen waarop ik wéér hetzelfde kon gaan vertellen. Toen ze zij dat het opgelost zou zijn en overgemaakt zou worden geloofde ik dit en toen ik zei dat ik nog vragen had was ze al weg.
2 weken later heb ik nog steeds geen geld retour gekregen waarop ik ben gaan mailen, ik kreeg een dag later reactie met een zeer onduidelijk mailtje waar ik niets mee kon.
Vervolgens een week later gebeld en zou het binnen 5 dagen overgemaakt zijn en heb sindsdien 10-12-13 nog niks

Sowieso geld terug en een compensatie voor onkosten

Groupon.nl
    Beste Manon,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u het aankoopbedrag nog niet heeft terug ontvangen. Onze Klantenservice zal gelijk naar deze kwestie kijken en vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    ManonR
    Snel afgehandeld. Credits gekregen maar helaas maar een week geldig die ik dus niet kan gebruiken omdat ik maar eens in de zo veel tijd iets koop bij Groupon. Het is niet echt een compensatie als je iets binnen een week moet opmaken

ManonR

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?