Klacht Groupon Nederland: August Steiner horloge (goud)

Klachtnummer
# 177559
Gebruiker
Leong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw,

Heb twee jaar geleden een goud horloge van August Steiner gekocht via groupon.
Echter begint het horloge nu te verkleuren en staat er toch echt in het doosje waarin het horloge geleverd is dat het horloge water restant is en goldplated.
Net zoals een vorige klant heeft de Groupon hierin benadeeld. Een horloge met een waarde van om de nabij 350 hoort niet te verkleuren naar mijn zeggen. De advertentie is dus eigenlijk misleiding. Graag zou ik een oplossing willen krijgen van Groupon, hierin lijkt mij een vergoeding op zijn minst. Hoor graag z.s.m een reactie van Groupon.

De oplossing

Graag geld terug. Ondanks ik het horloge al twee jaar in bezit heb, is het naar mijn mening niet normaal dat een horloge verkleurt, zeker niet als deze de waarde van 350 euro heeft.
Graag z.s.m een reactie.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen