Klacht Groupon Nederland: august steiner horloge verliest kleur.

Klachtnummer
# 145559
Gebruiker
nbont
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb bij jullie een rosé goud August Steiner dames horloge aangeschaft voor €39,95 met verzendkosten van €6,95 dus een totaalbedrag van €46,90. ik heb deze aangeschaft in mei maar in augustus begon de kleur al te vervagen. er zit een jaar garantie op. Nu had ik hierna het vermoedde dat het een nep horloge is en heb ik dit onderzocht. Het serienummer dat op het horloge staat; AS8122RG heb ik gegoogled met het woord replica. zo heb ik er meer gevonden. ook ben ik naar een juwelier gegaan die mij verteld heeft dat ik ben opgelicht.

Gewenste oplossing

ik zou graag het totale aankoop bedrag van het horloge incl verzendkosten terugkrijgen of een nieuw, echt horloge ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Bont,

    Vervelend om te vernemen dat uw horloge is verkleurd.

    Graag ontvang ik uw emailadres, postcode en huisnummer om uw vraag in behandeling te nemen.

    Ik hoop u tot zo ver voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen