Opgelost door Groupon Nederland: Ballonvaart

Sandra

KLACHT In 2013 een ballonvaart voor 2 personen gekocht bij Groupon. Na meerdere malen een datum te hebben afgesproken en helaas geannulleerd. In maart nog contact gehad voor een ballonvaart, maar geen reactie meer. Nu blijkt het bedrijf (A3 ballonvaart) failliet te zijn.

U heeft in een eerdere reactie aan de heer Van der Noll aangegeven het geld terug te storten. Ik verwacht dat ik ook mijn geld terug krijg.

Uw afhandeling zie ik graag tegemoet.

Sandra Louwerse

Ik verwacht dat ik mijn geld terug ontvang.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Louwerse,Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te vernemen dat A3 Ballon failliet is en u geen gebruik van de groupon betreffende de deal: "€ 135 voor een romantische ballonvaart voor twee personen bij A3 Ballon (waarde € 270)" heeft gemaakt.Deze kwestie is intern doorgezet naar de juiste afdeling op 11 mei 2015. Deze afdeling zal binnen 6 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing wordt uiterlijk 16 mei 2015 per e-mail aan u teruggekoppeld.Voor de meest gestelde vragen kunt u altijd de FAQ raadplegen via de volgende website: "http://gr.pn/FAQ”Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben betreft u kwestie en u zult zo spoedig mogelijk een terugkoppeling ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Beste Groupon,
    In uw reactie geeft u aan dat u met een passende oplossing komt op 16 mei. Helaas heb ik nog geen oplossing mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Sandra Louwerse
    Sandra
    Groupon heeft mijn klacht naar tevredenheid afgehandeld. Complimenten voor de klachtafhandeling.Met vriendelijke groet,Sandra Louwerse

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?