Klacht Groupon Nederland: Ballonvlucht die nooit doorging

A. Goossens

Nadat eind 2011 de voucher is aangeschaft bij A3-ballon B.V., was de eerst geplande vaartdatum zondag 26 februari 2012. Die ging niet door. Daarna nog 11x een nieuwe afspraak ; allemaal afgelast als gevolg van weersomstandigheden die niet optimaal waren voor een ballonvlucht. Telkens werd de geldigheid van de voucher verlengd om een nieuwe afspraak mogelijk te maken. En dan de laatste afspraak op zaterdag 30 mei 2015, die niet doorging omdat A3 Ballon B.V. failliet gegaan is.
Groupon heeft afspraken gemaakt met A3 Ballon B.V. opdat deelnemers een ballonvlucht kunnen maken. Wij hebben verder geen keuzemogelijkheid gehad.
Ik vind daarom dat, bij failliet gaan van A3 Ballon B.V., Groupon aansprakelijk kan worden gesteld voor terugbetaling van de waarde van de groupon, zijnde € 135,- .
Bas Ballonvaarten heeft de verplichtingen van A3 Ballon B.V. overgenomen, exclusief de Groupon afspraken.
Te goed bonnen van Groupon zijn voor mij geen oplossing.

Terugbetaling van de waarde van de groupon, zijnde € 135,- .

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?