Opgelost door Groupon Nederland: Bart Hooglugt CV & Ventilatie service

Monique

Telefoon wordt bijna nooit opgenomen. Toen er eindelijk werd opgenomen (met alleen een voornaam en geen bedrijfsnaam) en ik zei dat ik belde voor de groupon actie, was het antwoord 'ja?'. Ik zei 'Nou ik wil graag een afspraak maken'. "Dan moet je dat andere nummer bellen" was het antwoord. (zonder opgaaf van reden). "Maar, die zal wel niet opnemen want die heeft net toevallig vandaag een begravenis". Ik zei "ok, dan bel ik dat nummer over een paar dagen wel". "Nou, over een week kan ook hoor". Afijn het andere nummer wordt niet opgenomen. Mijn mails worden niet beantwoord. Ik ben niet de enige met deze ervaring, ik lees op internet dat heel veel mensen de boot in zijn gegaan met deze groupon aktie. Ik wil mijn geld terug.

Mijn geld terug. Inmiddels (was het maar eerder) kom ik zo ontzettend veel klachten over Groupon tegen. Ik hoef geen Groupon credits, ik heb geen vertrouwen meer in groupon. Ik wil graag het geld retour.

Groupon.nl
    Beste Monique,Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u de dealaanbieder niet kunt bereiken. Wij zullen hier gelijk voor u achteraan gaan. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Monique
    Dan wil ik graag dat Groupon zorgt dat aanbieder een afspraak maakt of dat Groupon mij het geld terug geeft. Ik. Weet namelijk dat er heel veel mensen zijn met ditzelfde probleem. Ik zou daarom niet weten waarom er nu iets veranderd is.
    Groupon.nl
    Beste Monique,Dat begrijpen we. Onze Klantenservice heeft u afgelopen maandag een e-mail gestuurd met daarin een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Monique
    Bedankt voor de passende oplossing, en ook voor de termijn waarbinnen Groupon dit heeft opgelost. Ik ben tevreden, +1!

Monique

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?