Opgelost door Groupon Nederland: Bart Hooglugt CV & Ventilatie service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39250
Gebruiker
Monique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Telefoon wordt bijna nooit opgenomen. Toen er eindelijk werd opgenomen (met alleen een voornaam en geen bedrijfsnaam) en ik zei dat ik belde voor de groupon actie, was het antwoord 'ja?'. Ik zei 'Nou ik wil graag een afspraak maken'. "Dan moet je dat andere nummer bellen" was het antwoord. (zonder opgaaf van reden). "Maar, die zal wel niet opnemen want die heeft net toevallig vandaag een begravenis". Ik zei "ok, dan bel ik dat nummer over een paar dagen wel". "Nou, over een week kan ook hoor". Afijn het andere nummer wordt niet opgenomen. Mijn mails worden niet beantwoord. Ik ben niet de enige met deze ervaring, ik lees op internet dat heel veel mensen de boot in zijn gegaan met deze groupon aktie. Ik wil mijn geld terug.

De oplossing

Mijn geld terug. Inmiddels (was het maar eerder) kom ik zo ontzettend veel klachten over Groupon tegen. Ik hoef geen Groupon credits, ik heb geen vertrouwen meer in groupon. Ik wil graag het geld retour.

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Monique,Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u de dealaanbieder niet kunt bereiken. Wij zullen hier gelijk voor u achteraan gaan. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Dan wil ik graag dat Groupon zorgt dat aanbieder een afspraak maakt of dat Groupon mij het geld terug geeft. Ik. Weet namelijk dat er heel veel mensen zijn met ditzelfde probleem. Ik zou daarom niet weten waarom er nu iets veranderd is.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Monique,Dat begrijpen we. Onze Klantenservice heeft u afgelopen maandag een e-mail gestuurd met daarin een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  4. Auteur
    Monique
    Datum
    Bedankt voor de passende oplossing, en ook voor de termijn waarbinnen Groupon dit heeft opgelost. Ik ben tevreden, +1!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?