Klacht Groupon Nederland: Beloofde Credits Groupon worden niet bijgeschreven

G. Weidema

Ik had een probleem met een deal van Groupon. Na heel veel gezeur heb ik de klacht op dit platform behandeld en dat ging naar tevredenheid. Het finale antwoord van Groupon was als volgt:

Beste Guido,
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u akkoord gaat met de credits. Wij zullen uw gegevens gelijk doorsturen naar onze Financiële afdeling. Onze Klantenservice zal nog een bevestiging sturen via de e-mail. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.
Groupon Customer Support

Inmiddels zijn we een maand verder en de beloofde bevestiging van de Klantenservice is nog niet binnengekomen. Ook de credits staan nog niet op mijn rekening en er is ook geen indicatie gegeven wanneer dit dan zou kunnen plaatsvinden.

Jammer, ik had het idee dat via het klachtenkompas zaken nu beter zouden verlopen.

Oplossingen zijn niet moeilijk:

- graag dus de beloofde bevestiging per email dat ik de credits krijg;
- en natuurlijk de credits zelf, of een datum waarop ik ze kan verwachten.

Groupon.nl
    Beste meneer Weidema,Bedankt voor uw bericht. We hebben het gelijk voor u nagekeken in ons systeem. Onze excuses dat de credits nog niet in uw account staan. Dit komt omdat de voucher nog niet verlopen is. Op 19 oktober verloopt deze en kunnen wij de credits in orde maken voor u. Onze excuses dat dit niet in ons vorige bericht gecorrespondeerd is.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    G. Weidema
    Hoi,Bedankt voor de reactie. De Groupon voucher is nu al een paar dagen verlopen dus ik neem aan dat de Credits binnenkort worden overgemaakt. Ik heb net gechecked en ze stonden nog niet in mijn account, ik wacht nog ff met afsluiten van de klacht tot de credits echt op mijn account staan...
    Groupon.nl
    Beste meneer Weidema,Uw gegevens liggen inmiddels bij onze Financiële afdeling. Zij zullen de annulering verder in orde maken voor u. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?