Klacht Groupon Nederland: beloofden niet nakomen

Klachtnummer
# 293457
Gebruiker
Huong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 19-01-2018 was mijn man jarig en we hebben een groupon deal gekocht en gereseveerd.Toen we daar kwammen, zaggen we het bord dat zij gesloten was. We hebben meerdere malen contact met groupon opgenomen met 7 emails heen en weer. we krijgen 2 keer emails van Groupon dat we credit van hun zal krijgen. maar een paar dagen later krijgen we weer een email van hun dat Groupon geen oplossing van mij heb. ik ben echt boos op die manier die zij de klanten behandelen.

De oplossing

betaling terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen