Klacht Groupon Nederland: Beschadigde IMac door slechte verpakking

Klachtnummer
# 165403
Gebruiker
Vangolen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een beschadigde Imac binnen gekregen die ik op dag van binnenkomst gemeld heb bij een service medewerker in een chat sessie.
De doos was slecht ingepakt en de airbags waren lek.
Daar waar de airbag lek is gegaan, is er schade aan de computer.
Op advies van de zelfde medewerker moest ik de computer nog maar niet gebruiken totdat de leverancier contact met op genomen had.
Na ruim 2 weken kreeg ik een doorgezonden email met de opmerking dat ik niet had gereageerd op een door mij niet ontvangen mail.
Er werd uiteindelijk een week later weer gereageerd om foto's te sturen, met direct antwoord dat deze schade niet door transport maar onder de conditie "Refurbished" valt.
Nu bijna 2 maanden verder heb ik nog geen oplossing voor een computer waarvan ik niet eens weet of deze het doet.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen of een vervangende machine zonder ernstige schade, maar de gebruikelijke "gebruikers sporen" (Kleine krasjes bv)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen