Klacht Groupon Nederland: Bestelling extreem lang vertraagd, geen communicatie hierover, klantenservice helpt niet met terugbetaling aanvragen

Klachtnummer
# 17244
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 2 Oktober bij Groupon een set USB-sleutelhangers besteld. Op 31 Oktober kreeg ik een mail dat de bestelling vertraagd was tot in de week van 12 November. In deze week heb ik ook niks ontvangen. Ik heb toen gebeld met de vraag waar mijn bestelling bleef. Er werd mij toen verteld dat de bestelling nog een week vertraging had. Op 28 November had ik nog niks ontvangen en heb ik weer gebeld. Er is mij toen verteld dat de bestelling de komende week binnen zou komen, zo niet zou ik mijn geld terug krijgen. De volgende week was mijn bestelling er nog steeds niet en heb ik weer gebeld. Nu werd mij verteld dat ze een code binnen hadden en dus geen terugbetaling konden aanvragen. Ik moest nog een week wachten en als ze dan niet binnen waren zou ik wel mijn geld terug krijgen. Het is nu immers anderhalve week verder en ik heb ze nog steeds niet binnen. Ik heb weer gebeld en mij wordt verteld dat ze nog steeds geen terugbetaling kunnen aanvragen. Ondanks dat mij dit eerder al beloofd is.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen