Opgelost door Groupon Nederland: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78482
Gebruiker
Jabeline
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 26-08-14 bestlling geplaatst van scheermesjes. Dezelfde dag is bedrag afgeschreven via Ideal. Tot op heden niets ontvangen.

De oplossing

Of geld terug of bestelling binnen enkele dagen leveren.

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Dijker,
    Bedankt voor u bericht. We vinden het erg vervelend dat u geen product heeft ontvangen. Omdat wij niet de leverancier zijn van de product willen wij u doorverwijzen naar de dealaanbieder.
    Deze kunt u als volgt bereiken:
    Tel: +44 08443570115
    email: lynn.w@innox.co.uk
    In alle andere gevallen kunnen wij een terugbetaling van het aankoopbedrag aan u betalen.
    Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Jabeline
    Datum
    IK VOEL ER NIETS VOOR OM CONTACT TE MOETEN OPNEMEN MET ENGELAND. HET HEEFT VEEL TE LANG GEDUURD, IK WIL DE SCHEERMESJES NIET MEER. GRAAG HET BEDRAG VAN 69,99 TERUGSTORTEN OP MIJN REKENING.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Dijker, Bedankt voor u reactie. We hebben de terugbetalingsverzoek voor u ingediend. U zult binnen 5 a 10 dagen het aankoopbedrag €69.99 ontvangen.
  4. Auteur
    Jabeline
    Datum
    Graag! Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jabeline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen