Klacht Groupon Nederland: Bestelling wordt maar niet geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 324220
Gebruiker
Imola
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 september 2018 bestelde ik een jaarabonnement op TIME Magazine Europe, 52 nummers dus. Op de website las ik dat het 14 tot 21 dagen zou duren voordat het eerste tijdschrift opgestuurd zou worden. Nou zijn er al 21 dagen verstreken en staat er nog steeds op de website dat de bestelling wordt verwerkt. Ik heb dit tijdschrift nodig voor mijn opleiding, maar ik krijg problemen als ik binnenkort dit tijdschrift niet ontvang. Deze bestelling vond ik al vreemd, maar mijn vertrouwen dat ik ook maar iets ervan te zien krijg wordt met de dag kleiner.

De oplossing

Ik zou het zeer op prijs stellen dat ik binnen zeven dagen vanaf vandaag het eerste nummer naar mij opstuurt. Mocht dat niet lukken, dan wil ik graag mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Imola
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen