Opgelost door Groupon Nederland: Betaald en er wordt NIETS geleverd sinds 18-4-2020

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 445505
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bamboe besteld op 18-4, betaald, niets geleverd. Groupon is NIET bereikbaar (door Corona!). Op hun site staat info die niet klopt; telefoonnummer is verouder en je komt niet op hun site terecht.

De oplossing

leveren!
of geld terugstorten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels gemaild met Groupon nu wel rechtstreeks. Ik krijg mijn geld terug, het product was niet meer leverbaar! dat laten ze dan niet weten. En als goedmaker nog extra credits. Chapeau Groupon, goed opgepakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen