Opgelost door Groupon Nederland: Bon cura cosmetica

murf94

Begin maart heb ik een bon gekocht bij groupon voor 3 cavitatie behandelingen bij cura cosmetics. Toen ik daar op dinsdag 1 april een afspraak had, vertelde zij mij daar dat er maar ter grote van een a5 formaat werd behandeld en 1 been tegelijk, dus zou ik nog 3 behandelingen er bij moeten kopen om allebei mijn benen 3 keer te kunnen behandelen. Hierna heb ik een klacht ingediend bij groupon dat ik mijn geld terug wilde van de resterende behandelingen omdat er nergens duidelijk die informatie stond dat er maar zo weinig werd behandeld en 1 been tegelijk. Ik heb hier mail contact over gehad met groupon, volgens hun moest ik eerst een bevestiging kijgen van Cura Cosmetics dat ik daadwerkelijk 1 behandeling heb gehad. na vele malen bellen naar cura cosmetics nog steeds geen bevestiging, dit bij groupon aangegeven. zij zouden hier achteraan gaan (5 mei)...

Geld terug

Groupon.nl
    Beste mevrouw van der Zanden,Bedankt voor u bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Groupon. Wij hebben van de afdeling vernomen dat zij reeds contact hebben opgenomen met Cura Cosmetics en dat we in afwachtingen zijn van een bevestiging. Wij doen nog even een beroep op uw geduld. Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    murf94
    Ik heb ook meerdere malen te horen gekregen dat ik een bevestiging zou krijgen maar deze naar meerdere malen aandringen nog nooit gehad. Ik vraag me af hoelang ik nog op mijn geld moet wachten
    Groupon.nl
    Beste mevrouw van der Zanden, Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact gehad met onze partner, wij hebben het volgende besloten.Wij hebben besloten het aankoopbedrag van de deal "3 cavitatie-behandelingen" aan u terug te betalen.In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 39,34 euro.Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support
    murf94
    Dank. Ik wacht het bedrag op mijn rekening af. Moet ik nog gegevens ergens doorgeven

murf94

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?