Klacht Groupon Nederland: Bookyourgroupon.nl rotsyste

Lalala

Ik heb een voucher gekregen voor restaurant atlas. Nu wilde ik een reservering gaan maken. Ging prima via het restaurant. Maar via bookyourgroupon niet. De datum was blijkbaar allang volgeboekt. Mijn reservering in het restaurant stond wel maar ik kon mijn groupon dus niet gebruiken. Dus zou ik het volledige bedrag moeten betalen. Vervolgens 2 keer met groupon gesproken, en word er gezegd ja sorry de datum is niet beschikbaar. En ik moet maar een andere dag zoeken. Waarop ik antwoorde dat mijn reservering al stond en het restaurant zelf geeft aan dat er genoeg plek is op die dag (wo 17-2). Maar dat het restaurant niets kan doen en dat het echt via bookyourgroupon moet. En dat ik contact op moet nemen met groupon want zij kunnen ons op de lijst zetten voor die dag. En groupon en het restaurant blijven naar elkaar verwijzen. Ik word de hele tijd heen en weer gestuurd. Ik mag wel komen eten alleen dan kan ik mijn voucher niet gebruiken.

Een normaal verloop van reserveringen. Ik
Had voor 8 personen gereserveerd. Eindelijk had ik iedereen op de zelfde dag beschikbaar. Er is genoeg plaats maar kan niet gereserveerd worden. Als oplossing wil ik dat het gewoon geregeld word. En niet steeds naar elkaar word doorverwezen. Wat is dat voor onzin.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Ibrahim,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat u uw voucher niet kunt verzilveren.Helaas kan ik uw voucher niet terugvinden in uw Groupon account.
    Wilt u ons uw e-mailadres en grouponcode sturen zodat we u hiermee verder kunnen helpen?Alvast bedankt voor uw antwoord en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?