Klacht Groupon Nederland: Boxspring besteld via Groupon, geen levering maar ook geen geld terug!

Klachtnummer
# 19707
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

n oktober heb ik via Groupon een boxspring besteld. Levertijd zou 8 weken zijn, nu zo'n 12 weken later nog steeds geen bed. Bedmaster/visco Medical levert niet uit en groupon is een bureaucratisch zooitje wat betreft het terugstorten van het betaalde bedrag. Er is aangegeven dat geld terug een mogelijkheid is. Echter na dit bij de klantenservice aangegeven te hebben, zijn er allerlei procedures en aanvragen waardoor je constant van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik kocht regelmatig iets bij Groupon, maar dit was toch echt de laatste keer! De boxspring hoef ik niet meer. Ik heb geen vertrouwen meer in een eventuele levering als het al zo moet met de levering, hoe zit het dan met de garantie? Ik wil graag nu mijn geld terug!

De oplossing

Geld terug, binnen 5 werkdagen!

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Dag Helen, We hebben je al meerdere malen gesproken via social media en onze eigen klantenservice. Verdere afhandeling van je klachten zal dan ook verlopen via deze kanalen.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen