Klacht Groupon Nederland: coupon niet verzilverd, wel door hotel afgeschreven, hotel wil niet oplossen. graag geld terug.

namtrah

Ik had een groupon-bon voor overnachting voor 2 P. In Hotel Grand Canal in Delft, te gebruiken tussen 22-06-2014 en 22-06-2015, twv €185,00, waarvoor betaald €59,00.

Op 11 dec 2014 heb ik de volgende mail gestuurd aan Hotel Grand Canal.

Geachte, ik heb een groupon-kado gekregen, voor 1 overnachting bij Grand Canal, 2 personen, in Standard-room inclusief ontbijt twv 185,00 euro
De REF= 42341196, De controlecode= 97F887DF2D, De grouponcode= 0010211GSS
Graag zou ik deze groupon gebruiken op a.s. woensdag 17 december 2014.
Kunt U mij zsm bevestigen of dit mogelijk is en U een kamer vrij heeft voor 1 overnachting?
Bij voorbaat dank

Hierop heb ik geen reactie gezien, en aan mijn kant veranderden de plannen ook, we dachten simpelweg niet op tijd te hebben gevraagd.
Nu, op 10 januari blijkt het te zijn afgeboekt. Hotel zegt dat ik heb gereserveerd, maar dat is hun verkeerde interpretatie. Ik wil mijn geld terug en hotel weigert op te lossen of verder contact.

Ik wil graag het geldbedrag terug, te besteden bij een ander hotel. Eigenaresse van Grand Canal heeft zó enorm onaardig en vals mailcontact gevoerd, welke ik u graag nastuur als bewijs, bij mijn vraag het op te lossen, dat ik daar nu nooit zal willen overnachten.

Groupon.nl
    Beste Silvius,Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat u uw voucher niet heeft kunnen gebruiken. Wilt u het mailverkeer als bewijs sturen naar klantenservice@groupon.nl zodat onze collega's dit verder kunnen afhandelen? We gaan er ook gelijk een melding van maken dat u zo snel mogelijk een terugkoppeling krijgt. Onze excuses namens onze partner.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?