Klacht Groupon Nederland: Credits ipv geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552728
Gebruiker
Fabianudb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 keer een groupongekocht voor autorijlessen. Eerste kon door corona niet doorgaan en ik kreeg restitutie. Ze wilde graag dat het in credits uitbetaald werd omdst ze het zwaar hadden met corona. Omdat ik de intentie had opnieuw een pakket bij hen aan te schaffen ben ik daarmee akkoord gegaan. Nieuw pakket aangeschaft en 6 maanden op de wachtlijst gestaan bij de rijschoolhouder. Door corona stond ik op plek 13. Voor het iende van mijn Groupon geen les kunnen krijgen dus wederom contact opgenomen met Groupon. Omdat ik nu twee keer geen gebruik heb kunne maken van de deal wil ik mijn geld teruggestort, maar dit kan niet. Ik ben de eerste keer akkoord gegaan met credits en dit kan daarna niet meer worden omgezet in euro's. Zelfs niet als zij tot twee keer toe iets bieden wat niet waargemaakt kan worden.

De oplossing

Ik wil mijn credits terugbetaald hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Fabianudb
    Datum
    Graag hoor ik wat er vanuit groupon geregeld kan worden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabianudb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen