Klacht Groupon Nederland: Datum veranderd op moment van betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 594622
Gebruiker
Gebruiker1626515180
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had een reis willen boeken. Alles klopte inclusief de datum op het moment van betaling krijg ik een andere datum te zien. Heb ik contact opgenomen kreeg ik te horen dat ze de datum mogen veranderen indien deze niet meer beschikbaar is. Dit is een datum die geen optie voor ons is en een andere oplossing bieden ze njet aan.

Gewenste oplossing

Ik wil een nette oplossing (andere datum of een goed alternatief aangeboden krijgen)
Geboden oplossing
Al een maand verder en nog steeds geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1626515180
    Datum
    Helaas na veel contact zoeken niks meer horen of aangeven dit valt niet volledig te bewijzen dus we doen er niks mee.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen