Klacht Groupon Nederland: Datum voor reis naar Lissabon is vol, maar nog steeds te koop als beschikbaar

Klachtnummer
# 279735
Gebruiker
klacht011
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb enkele weken geleden een Groupon gekocht voor een reis incl hotel naar Lissabon. Op 28 november 2017 zou ik reizen. Via Gomundo kreeg ik de mail dat die datum niet meer beschikbaar is. Terwijl Groupon steeds die datum als beschikbaar verkoopt. De klantenservice is slecht te bereiken, het bandje is enorm irritant en de verbinding is vanuit hun kant verbroken. Ik ben daarna niet eens teruggebeld. Voor de annulering van mijn Groupon moet ik alsnog telefonisch contact opnemen. Zolang ik niet in contact kan komen met medewerkers door dat irritante bandje, gaat dat lastig. De overige data die wel beschikbaar zijn, zijn veel duurder.

De oplossing

Of geld terug of andere datum zonder bijbetaling

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen