Opgelost door Groupon Nederland: Defecte Mr Magic, geen reactie op mail
Details
Klacht
Op 24 januari heb ik via de groupon chat contact gehad over mijn lekkende Mr. Magic keukenmachine die ik in juli 2014 heb gekocht (2 jaar garantie zijn dus nog lang niet om) waarna ik hoorde dat er geen passende oplossing was en mijn klacht naar de goede afdeling gestuurd zou worden. Ik zou binnen 5 werkdagen reactie via mail krijgen.Na 5 dagen nog niks gehoord maar nog een aantal dagen gewacht en toen een mail gestuurd omdat ik nog geen reactie had ontvangen over een mogelijke oplossing. Hierna weer geen reactie ontvangen. Ik heb ondertussen het gevoel of ik genegeerd word en het hopelijk een keer opgeef zodat er geen oplossing gevonden hoeft te worden. Retourneren is niet mogelijk volgens de website, een reden geven ze niet. Ik heb alsnog recht op mijn geld terug want het product is na 5 maanden al kapot gegaan en ik heb volgens groupon 2 jaar garantie.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn €21,98 terug want een nieuwe Mr. Magic wil ik ook niet en retourneren vertrouw ik na genegeerd te worden ook niet meer. Mijn geld terug krijgen lijkt me dus de beste oplossing.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.