Opgelost door Groupon Nederland: Defecte Mr Magic, geen reactie op mail

Amber87

Op 24 januari heb ik via de groupon chat contact gehad over mijn lekkende Mr. Magic keukenmachine die ik in juli 2014 heb gekocht (2 jaar garantie zijn dus nog lang niet om) waarna ik hoorde dat er geen passende oplossing was en mijn klacht naar de goede afdeling gestuurd zou worden. Ik zou binnen 5 werkdagen reactie via mail krijgen.
Na 5 dagen nog niks gehoord maar nog een aantal dagen gewacht en toen een mail gestuurd omdat ik nog geen reactie had ontvangen over een mogelijke oplossing. Hierna weer geen reactie ontvangen. Ik heb ondertussen het gevoel of ik genegeerd word en het hopelijk een keer opgeef zodat er geen oplossing gevonden hoeft te worden. Retourneren is niet mogelijk volgens de website, een reden geven ze niet. Ik heb alsnog recht op mijn geld terug want het product is na 5 maanden al kapot gegaan en ik heb volgens groupon 2 jaar garantie.

Ik wil mijn €21,98 terug want een nieuwe Mr. Magic wil ik ook niet en retourneren vertrouw ik na genegeerd te worden ook niet meer. Mijn geld terug krijgen lijkt me dus de beste oplossing.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Haverkamp,Vervelend om te vernemen dat uw product defect is.Allereerst, onze excuses voor de late reactie op uw e-mail. In verband met enorme drukte hebben wij nog geen kans gezien deze e-mail te beantwoorden.In dit geval zullen wij de retourprocedure starten en het retourlabel handmatig voor u aanmaken. U zult dit retourlabel binnen 3 dagen per e-mail van ons ontvangen.Onze excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    Amber87
    Ik heb in mijn voorstel duidelijk aangegeven mijn geld terug te willen. Retour sturen vind ik prima mits ik eerst mijn geld terug op mijn rekening heb staan. Ik wil niet straks een nieuwe klacht in moeten dienen omdat ik mijn geld nog niet ontvangen heb. Wel vind ik het weer apart dat er nu binnen een dag gereageerd wordt terwijl ik waarschijnlijk nog een hele tijd had moeten wachten voor ik antwoord had gekregen op mijn email. Mede hierdoor wil ik eerst mijn geld terug.
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Haverkamp,
    Bedankt voor uw bericht. Echter is het niet mogelijk om het aankoopbedrag terug te betalen, voordat het product in ontvangst is genomen. U dient in dit geval het product eerst te retourneren.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    Amber87
    Nog een mail gestuurd met vragen over retourneren en gelijk antwoord gekregen. Al hoop ik dat alles goed gaat op deze manier; ik ben tevreden met de oplossing.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?