Opgelost door Groupon Nederland: Defecte Tablet wordt niet vervangen en ook geen geld terug.

Edwin

Sinds twee maanden zijn we bezig om een defecte tablet, die continu reboot, gerepareerd of vervangen te krijgen.
De franse verzender reageert op helemaal niets. Vele malen gemaild, maar absoluut zonder enig effect of reactie.
Uiteindelijk geeft groupon de retour procedure aan. Helaas werkt dit ook niet, aangezien deze procedure alleen voor retour is en niet voor defecten.
De defecte tablet zou teruggestuurd zijn naar ons, echter 2 weken na dato is er nog niets ontvangen. We zijn het geld kwijt, hebben helemaal geen tablet, zelfs de defecte niet.
Schandalig.

Een werkende tablet of anders het geld terug.

Groupon.nl
    Beste Entrp,Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat het zo gelopen is.
    We hebben dit meteen doorgezet naar onze desbetreffende afdeling. Binnen 5 dagen krijgt u een terugkoppeling per e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Edwin
    Dit is een ontvangstbevestiging, wacht nog op inhoudelijke afhandeling.
    Groupon.nl
    Beste Entrp,Bedankt voor uw bericht. In ons systeem zien we dat er een terugbetaling is ingediend. Ik ga u straks nogmaals een bevestiging sturen van uw terugbetaling.
    Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd. Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Edwin
    Oplossing van onze klacht is positief.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?