Klacht Groupon Nederland: Diefstal

Lemstra

Product nooit geleverd, klantendienst zegt dat het verstuurd is en bij de post is maar het is na een maand nog steeds niet aangekomen.

Grappig dat het 1 uur nadat ik contact met ze had gehad ik een bevestigings email kreeg dat het op die dag verstuurd is. Wat 2 weken na aankoop datum was. Nu nog 2 weken later en nog steeds geen product.

Willen ook geen geld terug geven, word me gevraagd geduld te hebben? Wat tot einde jaar? Een luchtkoeler ga ik in december niet nodig hebben!

Komt ook helemaal uit spanje weg? Groupon Nederland, schaam je!

Geld terug

Lemstra
    Inmiddels is via de track en trace het product in joure aangekomen en hebben ze het geprobeert te brengen. Maar volgens hun was ik niet thuis. Ik woon op vlieland! Niet in joure en als iemand hier niet thuis is leveren ze het toch, als er getekent moet worden dan blijft het op vlieland. Nu staat bij de track en trace dat het op de 9e afgeleverd is. Maar dat is helemaal niet zo.
    Het is nu de 13e en wil graag het product binnen 3werkdagen ontvangen zoniet dan mijn geld terug

Ook hier nog steeds geen reactie?

Lemstra
Product was niet geleverd, ze bleven stug volhouden van wel. Meerdere keren bleven ze maar in de zaak aan het inkijken totdat ik mijn geld terug vroeg. Toen werd er weer gezegd dat het bezorgt was. Om 0620 sochtends? Vanuit joure op vlieland? De laatste email stond ik er op, zo niet dan een rechtzaak. En voila, geld terug. Bestel nooit bij dit bedrijf, ze leveren niet, duurt een eeuwigheid om via email antwoord te krijgen, komen hun woord niet na en verdienen zo gewoon rente op je geld. Of houden het gewoon, super slechte service. En dan sturen ze later ook nog een email of het product goed bevalt?? Telefonisch niet berijkbaar.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?