Klacht Groupon Nederland: door fout van groupon ben ik m'n geld kwijt

Klachtnummer
# 74243
Gebruiker
lola
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wat een OPLICHTERIJ!! Heb voor 111,96 euro bio oil gekocht bij groupon en door hun fout heb ik maar de helft van alle flessen ontvangen!! Krijg ik vervolgens dit als antwoord: ''Omdat u de helft van de bestelling niet heeft ontvangen, ben ik bereid u een geste aan te bieden in de vorm van Groupon-credits''. Door hun stomme fout ben ik m'n geld kwijt ,IK WIL M'N GELD TERUG!!!!

Gewenste oplossing

ik wil m'n geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Rolinbarsingerhorn,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u uw product niet compleet heeft ontvangen.
    Kunt u ons uw e-mailadres sturen zodat we u hiermee verder kunnen helpen.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    lola
    Datum
    Ik geef op elke klachtensite mn mail maar krijg nooit antwoord terug gestuurd! Bovendien is jullie klantenservice zo slecht dat ik die vrouw amper versta omdat ze geen Nederlands kan!! Geef gewoon mn geld terug of ik blijf doorgaan met spammen!! dhina_dhani@hotmail.com
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw vd Zijde,
    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u een incomplete levering heeft ontvangen. Wij hebben van onze afdeling vernomen dat wij het bedrag 54,99 in Groupon credits kunnen terugbetalen. Echter is een andere optie niet mogelijk.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen